A nagy ÁTALAKULÁS

Mikóczi Ferenc: Találkozásom Eckhart Tolle-val

2018. október 11. - A nagy ÁTALAKULÁS

Köszöntelek Drága Barátom!

Ahogy már több, mint egy éve megszokhattad, minden csütörtökön hozom neked a friss, ropogós villámtanításomat. A múlt heti videóm végén azt ígértem, hogy ma egy nagyon érdekes történettel készülök neked. Az ígéret szép szó, ugye... Képzeld el, hogy 2018. október 4-én végre teljesült egy nagy vágyam. Személyesen részt vehettem az Átalakulásom kezdete óta figyelt, hallgatott, olvasott spirituális mesternek, Eckhart Tolle-nak a budapesti előadásán. 

E. Tolle magyar hangja, Domján László szerint évek óta dolgoztak rajta, hogy a mestert elhozzák Magyarországra. Most végre sikerült, amit szívből köszönök a szervezőknek. Gondolhatod, hogy fantasztikus élmény volt, és nagyon sokat adott nekünk ez az este. Viszont először szeretnék neked egy különleges történetet elmesélni, ami még az előadás előtt kezdődött.

A fiammal úgy döntöttünk, hogy az egyik dunaszerdahelyi barátunkat a születésnapjára meglepjük egy belépővel E. Tolle előadására. Sajnos családi okok miatt nem tudott velünk tartani, ezért visszaadta a jegyet. Csütörtök este, ahogy álltunk a sorban az előadásra várva, észre vettem, hogy egy úriember nagy erőkkel ír fel valamit egy lapra, amit felemelt. A lapon az állt: "Vennék egy jegyet!". Odamentem hozzá, és mondtam, hogy nekem van egy eladó jegyem, azon az áron, amiért én is vettem. Nem akartam felárat kérni, ami bevett szokás ilyen helyzetekben. Na de most jön a lényeg.

A jegy egy olyan hölgyhöz került, aki több, mint harminc éves spirituális úton van. Milyen "véletlen", az említett hölgy, pedig a mellettem lévő széken foglalt helyet. Ahogy mondani szoktam, mindig pont ott vagy azokkal az emberekkel, azon helyen és abban a szituációban, ahol éppen lenned kell. Én is pont ott voltam, és a hölgytől kaptam egy tanítást. Persze véletlenek nincsenek. Mivel mi jó szándékkal adtuk a fiammal a barátunknak a jegyet, ami az említett hölgyhöz került, a pozitív energia visszajutott hozzánk. 

Ebből a példából te is láthatod, ha jelen vagy, akkor a tanítások mindig jönnek, csak észre kell vennünk. Ahogy E. Tolle is mondja, amint észreveszed, hogy nem vagy jelen, rázd meg magad, és máris jelen vagy. Azért mert észre vetted, hogy benne voltál a fizikai anyagban, a gondolataid sűrűjében. De te nem a gondolat vagy, te sokkal magasabb erő vagy. Benned van egy spirituális erő.

Tudom, hogy sokan tartózkodnak, amint meghallják a spiritualizmust. Főleg az üzleti életben, mert attól tartanak, hogy elvesztenek néhány ügyfelet. Ennek oka, hogy sokan nem értik a jelentését. Összekeverik a sátánizmussal és a szektákkal. De ez nem az! Leegyszerűsítve azt mondanám, hogy a spiritualizmus a pszichológia legmagasabb tanítása, ami magáról a létezésről tanít.

Ugyanezzel a gondolattal találkozhatsz Napoleon Hill könyveiben is. Én most olvasom fel Az erő útja című könyvét, - aminek a két eddigi részét itt tudod megtekinteni - amelyben Hill ezt írja:

"Ahogyan azt Carnegie is találóan állította, a spirituális motivációjú ember lesz az, aki felülmúl téged. Függetlenül attól, hogy életbiztosítást árul-e, vagy lyukakat ás. Egy spirituális erőt kiaknázó és hitében határozott ember számára egyszerűen nem létezik kudarc."

Tehát a kiemelkedően sikeres emberek ezt az erőt tudatos, vagy öntudatukon kívül, de igénybe vették.

Utólag is nagyon-nagyon hálás vagyok azon emberek munkájáért, akik megszervezték Eckhart Tolle magyarországi fellépését és érezhettük a mesterből áradó energiát, nyugodtságot és lelki békét. Nem beszélve a humoráról, hiszen ő is tudja, hogy a tudást szórakoztatva lehet a legjobban átadni. Külön tetszett, hogy úgy indította az előadást, ahogy mi is szoktuk a Táborainkban. Tehát, hogy ne hasonlítsd magad másokhoz. Te maga vagy a szeretet, te maga vagy a béke.

Összefoglalva, talán a legnagyobb tanítás, amit Eckhart Tolle-tól kaptam, hogy mindenben és mindenkiben lássuk meg magunkat. Valamint, hogy soha ne a logikus elmével figyeljük a dolgokat. Engedjük, hogy csak úgy legyenek, csak úgy történjenek. Fogadjunk el mindent, a jót, a rosszat egyaránt. És vegyük észre, ha nem vagyunk jelen.

Hogyha el vagy akadva az utadon, akkor keress fel bátran. Lehet vannak olyan területek, ahol előrébb járok, mint te. Nagyon szívesen segítek, persze díjmentesen. Az erő, az energia ott van mindenkiben, csak fel kell ébreszteni.

Köszönöm, hogy ma is velem tartottál. Bízom benne, hogy a mai tanításommal is a segítségedre tudtam lenni. Ha tetszett a videóm kérlek iratkozz fel a Youtube csatornámra és küld tovább a barátaidnak, ismerőseidnek. Neked csak egy kattintás, neki a fényt jelentheti egy sötét labirintusban.

Namaste!

Mikóczi Ferenc – író, vállalkozó, mentor

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyatalakulas.blog.hu/api/trackback/id/tr7514295167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása