A nagy ÁTALAKULÁS

Mikóczi Ferenc: Beszélgetésem Gunagrihával

2018. augusztus 23. - A nagy ÁTALAKULÁS

Köszöntelek Drága Barátom!

A hét negyedik napjához érve ismét egy videóval készültem neked. A mai talán nem tekinthető egy klasszikus villámtanításnak, ugyanis megosztom veled a szombati élményemet. 2018. augusztus 18-án abban a megtiszteltetésben részesültem, hogy személyesen folytattam eszmecserét az egyik legnagyobb magyar spirituális tanítóval, Gunagrihával (dr. Fülöp Sándorral).

Hosszasan, akár órákon keresztül tudnék mesélni a találkozónkról, viszont most csak két fontos gondolatot szeretnék veled megosztani, ami neked is sokat adhat. Az első a fiatal, felnövekvő generációhoz kapcsolódik. A Vulkán - tehetséggondozó társulással évek óta foglalkozunk a fiatalok oktatásával, támogatásával. Megkérdeztem Gunagrihától, hogy mit tudnék nekik átadni?

Ő azt válaszolta: "Tanítsd meg nekik azt, hogy ne kifelé éljenek, hanem befelé." 

Ez a tanács nemcsak a fiatalokra érvényes. Sajnos a mai világban kívülről befelé élünk, nem pedig belülről kifelé. Ha már elindultál az Átalakulásod útján, akkor biztos tudod, ahogy érzed magad belül, olyan lesz a világod kívül. Tehát, ha a lelkedben boldogság és harmónia uralkodik, akkor a környezetedben egyszerűen nem lehet káosz és fájdalom.

Az Életmód Táborban mindig az őszinteség az első. A fiatalok megtudják, hogy a boldogsághoz miért elengedhetetlen őszintének lenni önmagukhoz majd a környezetükhöz. Gunagriha tanácsa után a következő lépés lesz, hogy megtanítjuk őket befelé, a szívükbe élni.

A második gondolat nekem szólt, ugyanis a beszélgetésünk elején Gunagriha megkérdezte, hogy készíthet-e hangfelvételt a beszélgetésünkről. Természetesen igent mondtam. Nagyon megtisztelő volt, mert látta, hogy nem most indultam el az utamon.

Az őszinte és mély beszélgetést Gunagriha kávézójában, Budapesten az Alkotmány út 4 szám alatt ejtettük meg. Feltettem neki azt a kérdést, amiért valójában odamentem: "Mikor leszek kész?" Úgy érzem, hogy valami még hiányzik. Kis szünetet tartva azt válaszolta: "Majd, ha meg leszel elégedve." Miközben mondta éreztem, nem tőle jön, ő csak közvetít. A választ egy magasabb intelligenciától kaptam.

Én is, mint oly sokan elégedetlen vagyok. Mindig többre vágyunk, többet akarunk. Ha meglesz a ház, autó... Akkor majd elégedett leszek. És menet közben nem élvezzük az utat. Úgy érezzük, hogy soha nem jó a jelen pillanat, valahol máshol akarunk lenni.

Én egyre többször élem meg a jelent, viszont még én is az utamon vagyok. Ezért vannak olyan pillanatok az életemben, amikor az ösztöneim szerint cselekszem. Ezekben az esetekben az ego irányít, ő tör a felszínre. Viszont az ego az nem te vagy. Te magad vagy a szeretet. Amint visszatérsz a szívedbe megérted.

Gunagrihától megtanultam, hogy az igazi elégedettség az, amikor kitágulsz és a tér is veled tágul. Nem vagy benne az anyagban, a testedben, hanem sokkal nagyobb vagy.

Sok mester és mentort tisztelek, akár Magyarországon, akár külföldön, de azt látom, hogy nagyon kevesen élik azt, amit Gunagriha tanít. Az ő szeméből viszont látod, hogy valóban a jelenét élni, azt amiről beszél.

Mi mindannyian az utunkon vagyunk, ezért ne csüggedj el, ha még nem tudsz folyamatosan a jelenben élni. De csak ha egy picit is teszünk minden nap a fejlődésünkért, akkor ezek a szálak össze fognak érni.

Ezúton is szívből köszönöm Gunagrihának a tanításait és azt, hogy ismét közelebb kerültem a célomhoz, közelebb önmagamhoz.

Neked pedig köszönöm, hogy ma is velem tartottál. Bízom benne, hogy a mai tanításommal is a segítségedre tudtam lenni. Ha tetszett a videóm kérlek iratkozz fel a Youtube csatornámra és küld tovább a barátaidnak, ismerőseidnek. Neked csak egy kattintás, neki a fényt jelentheti egy sötét labirintusban.

Namaste!

Mikóczi Ferenc – író, vállalkozó, mentor

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyatalakulas.blog.hu/api/trackback/id/tr2014196649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása