A nagy ÁTALAKULÁS

Mikóczi Ferenc: George Wake képzés Arizonában

2020. március 05. - A nagy ÁTALAKULÁS

Köszöntelek Drága Barátom!

Ahogy a múlt heti videóm végén ígértem, ma egy különleges tanítást hoztam neked. Ugyanis részt vettem egy egyhetes Carnagie Principle elvonuláson Arizonában, egész pontosan Phoenixben, amit George Wake tartott nekünk. Ma pedig megosztom veled a tapasztalataimat, felismeréseimet, amiket itt szereztem.

Mi emberek mindig tanulunk, mindig valahol tartunk az életünkben. Ezért azt gondolom, hogy időnként érdemes kiszakadni a mókuskerékből, elvonulni és lecsendesedni. Ilyenkor tudsz elgondolkozni az élet nagy kérdésein. Ki vagyok én? Miért születtem le erre a földre? Jó helyen vagyok? Elégedett vagyok az életemmel? Ezek az elvonulások segítenek abban, hogy mélyebben el tudj gondolkodni és megtalálni a válaszokat.

Most pedig rátérek, hogy milyen tapasztalatokat szereztem, milyen felismerésekkel lettem gazdagabb itt Phoenixben. Tisztább képet kaptam arról, hogy milyen belső játszmákat is folytatunk az egónkkal. Hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy elég, ha elolvasunk néhány könyvet, meghallgatunk pár hanganyagot és részt veszünk egy-két konferencián. Valójában a válaszokat nem onnan kapjuk meg. Az igazi válaszok itt vannak bennünk.

Ahhoz, hogy ezt megtapasztald, fel kell vállalnod a személyiséged azon részét is, amivel nem vagy megelégedve, amit nem szeretsz és ami felett ítélkezel. A saját életed bírája mindig te vagy. Bírálod a környezetedet és bírálod önmagad. Saját magadat zárod börtönbe azáltal, hogy folyamatosan feleleveníted azokat a szituációkat, amelyekből rosszul jöttél ki, amikor rosszul cselekedtél, vagy döntöttél. Így elítéled és leértékeled magad. Persze ennek az éremnek is van másik oldala. Mégpedig az, amikor többre tartod magad másoknál és ezért felülpozícionálod magad. Ez viszont ismét csak az egó játéka.

Számtalanszor előfordul, hogy a párunkat, a szüleinket, a kollégánkat vagy a főnökünket hibáztatjuk, ha valami rosszul sikerül. Egy dolgot véss az eszedbe: Senki nem tud neked nagyobb kárt okozni, mint saját magad. Akiket hibáztatsz, ők valójában a te visszatükröződéseid. Lehet, hogy ezzel nem értesz egyet, de amíg nem vállalsz felelősséget minden egyes tettedért, gondolatodért és érzelmedért, addig nem tudsz rátérni a harmónia, a boldog élet felé vezető útra.

Első lépésként keresd meg életed azon területeit, ahol kihívásokkal küzdesz, ahol folyamatosan el vagy akadva, és merj változtatni, merj beavatkozni a saját életedbe. Ha úgy érzed, hogy erre egyedül nem vagy képes, hogy nincs meg a kellő tudásod, akkor bátran kérj segítséget. Szívből ajánlom neked a Dósa Szilárd vezette magyarországi Carnagie Principle csoportot, ahol olyan tudást kaphatsz, amit nálunk máshonnan nem tudsz megszerezni.

Köszönöm, hogy ma is velem tartottál. Ha tetszett a videóm kérlek iratkozz fel a Youtube csatornámra és küld tovább a barátaidnak, ismerőseidnek. Neked csak egy kattintás, neki a fényt jelentheti egy sötét labirintusban.

Jövő héten ismét jelentkezem, amikor is egy mélyebb betekintést adok neked az amerikai elvonulásomba.

Namaste!

Mikóczi Ferenc – író, vállalkozó, mentor

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyatalakulas.blog.hu/api/trackback/id/tr615503810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása