A nagy ÁTALAKULÁS

Mikóczi Ferenc: Szívből köszönöm!

2020. március 26. - A nagy ÁTALAKULÁS

Köszöntelek Drága Barátom!

Amennyiben rendszeresen követed a blogomat, akkor tudod, ha csütörtök, akkor villámtanítás. 2017. január 23-i kezdéssel, három éven át a hét negyedik napján hoztam neked az új videómat. Ma is emlékszem az első felvételre, remegő hanggal, citerázó lábakkal és nulla tapasztalattal a kamera előtti szereplésben. Azóta sok minden megváltozott, egy dolgot leszámítva, a szándékot, hogy a saját tapasztalataim által segítsek az embereknek.

A témaválasztásnál legtöbb esetben az intuíciómra hallgattam. Olyan dolgokkal kapcsolatban készítettem videót, ami éppen aktuális volt az életemben és amivel segíteni tudtalak az Átalakulásod útján. A mai bejegyzésem eredete két friss történésre vezethető vissza, amik összekapcsolódnak. A hétvégén árúval megpakolt teherautóval tartottam hazafelé. Nem is tudom hányszor tettem már meg ezt a hosszú utat. De ez most mégis más volt.

Megszoktam, hogy percenkét több autó halad el mellettem az autópályán, ezzel szemben most óránként 1-1 autó bukkant fel. Megálltam egy töltőállomáson, ahol a korábbi zsúfoltság helyett a kongó üresség fogadott. A pultos a plexi mögé bújva gyanúsan méregetett. A COVID-19 járvány miatt manapság ez megszokott látkép. Olyan érzésem támadt, mintha csak pár ember maradt volna a világon. Ha láttad a Legenda vagyok című filmet Will Smith főszereplésével, akkor bizonyára érted mire célzok. Mélyen elgondolkoztatott, hogy pár nap alatt mekkorát változott az életvitelünk és mi is zajlik kint a világban.

A másik dolog, ami ezen bejegyzésem megszületéséhez vezetett, szintén kapcsolódik a járványhoz. Hirtelen azt vettem észre, hogy a legtöbb coach, mentor, életvezetési tanácsadó elkezdett ingyenesen elérhető tanításokat közzétenni. Egyértelmű, hogy a krízis erre a területre is nagy hatással lesz, ezért egyfajta "kármentés" folyik. A nagy Átalakulás című könyvemben szerepel egy kifejezés, a "Game Change". Ezalatt tömören azt értem, hogy megváltoztatom a játékszabályokat és nem állok be a sorba. Ez igaz a vállalkozásomra és a mentorprogramra is.

Abban hiszek, ha az ember komolyan változtatni akar az életén, meg fogja találni a módját. Ha nem, akkor talál majd egy kifogást. Sok kritikát kaptam azért, mert ingyen adtam át azt a tudást a villámtanítások által, amiért mások komoly összegeket kérnek. Sőt, az évek alatt én magam is kifizettem több tízezer eurót (minden túlzás nélkül), hogy erre a szintre eljussak. Most pedig sokak számára lett fontos, hogy díjmentesen segítsenek másokon...

Ezek a gondolatok és érzések vezettek oda, hogy elkészítettem a csatornámra a legrövidebb, mégis a legnehezebb videómat. Elköszönni jöttem. A Belső Tanítómra hallgatva meghoztam ezt a kemény döntést, hogy a mai bejegyzésemmel befejezem a villámtanítás videókat. Kettős érzés van most bennem. Egyfelől fáj a szívem, hogy ezt most el kell engednem, de tudom, a jelenlegi helyzetben és az erőforrásaimat tekintve ez a jó választás. Másfelől mérhetetlenül hálás vagyok, hogy velem tartottál és követted a blogomat. Ha csak egy gondolattal tudtalak inspirálni, hogy merj változtatni, akkor már megérte.

Persze nem fogok eltűnni, ha szükséged lesz támogatásra, útmutatásra, akkor keress fel bátran. A továbbiakban is örömmel foglak segíteni a fejlődésed útján:

 +421 905 432 292

mikoczi@nagyatalakulas.hu

www.nagyatalakulas.hu

Nagy Átalakulás Facebook oldal

Szívből köszönöm, hogy velem tartottál ezen a csodás úton.

"Minden jó lesz és, ami még nem, az még nincs befejezve." Bruno Gröning

Namaste!

Mikóczi Ferenc – író, vállalkozó, mentor

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyatalakulas.blog.hu/api/trackback/id/tr115555544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása