A nagy ÁTALAKULÁS

Mikóczi Ferenc: Mire figyelj karácsonykor?

2019. december 19. - A nagy ÁTALAKULÁS

Köszöntelek Drága Barátom!

Egy több, mint három éves hagyományt folytatva ma hoztam neked az új villámtanítást a közeledő karácsony fényében. A mai téma: Mire figyelj karácsonykor? Az ünnepi videók java a szeretetről, a családról és egymás segítéséről szól. Ezek minden nagyon-nagyon fontosak. Viszont amivel én készültem, az kicsit rendhagyó lesz. Ugyanis jelen esetben a kulcsszó a figyelem.

Az Átalakulás egyik elengedhetetlen eleme a figyelem. Elsősorban önmagunk, a gondolataink, érzelmeink, viselkedésünk figyelése. Mielőtt kifejteném, hogy mire gondolok, egy dolgot szeretnék tisztázni. Ahhoz, hogy másoknak hatékonyan tudjunk segíteni, először önmagunkat kell rendbe tenni.

A túlzásba vitt segítségnyújtást tekinthető kompenzációnak is. Vagy mondhatnám a saját példámat, a munkamániát, ami egyben a mai tanításom forrása is. Hosszú évekig minden energiámat csak a munkába fektettem. Éjt nappallá téve megállás nélkül robotoltam, amit idővel a környezetem is átvett.

Amikor az önfejlesztés útjára léptem és elkezdtem magam jobban figyelni, rájöttem ennek az okára. Az önbizalmamat, önbecsülésemet az elvégzett munka táplálta. Akkor azt gondoltam, hogy az az idő, amit nem munkával töltök, el van pocsékolva. Ezen a területen is tudtam fejlődni, most már nyugodtan tudok pihenni, mivel jól érzem magam a bőrömben és nem külső forrásból várom a megerősítéseket.

Visszakanyarodva a fő gondolatmenethez, az előtted álló ünnepi időszak kitűnő lehetőség arra, hogy jobban elkezd magad figyelni. Ez egy különleges alkalom, mivel minden lecsendesedik. Ezekből a megfigyeléseidből pedig nagyon sokat tudsz tanulni. Felismerheted, hogy okoz benned frusztráltságot, mi az a terület, ahol még fejlődnöd kell és mik azok a dolgok, amik elégedettséggel töltenek el.

Köszönöm, hogy velem tartottál. Bízom benne, hogy a mai témával is a segítségedre tudtam lenni. Ha tetszett a videóm kérlek iratkozz fel a Youtube csatornámra és küld tovább a barátaidnak, ismerőseidnek. Neked csak egy kattintás, neki a fényt jelentheti egy sötét labirintusban.

Békés, boldog, szeretetben gazdag karácsonyi ünnepeket kívánok!

 

Namaste!

Mikóczi Ferenc – író, vállalkozó, mentor

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyatalakulas.blog.hu/api/trackback/id/tr9715357922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása