A nagy ÁTALAKULÁS

A nagy Átalakulás, maratoni könyvbemutató

2017. március 24. - A nagy ÁTALAKULÁS

Hát hol is kezdjem? Talán az elején, az lesz a legjobb...

Minden emberben van egy könyv. Ez elmúlt években éreztem, hogy a sok tudást, tapasztalatot amit az évek alatt magamba szívtam, át akarom adni az embereknek. Épp ezért létrehoztam egy MasterMind csapatot itt Szlovákiában, Dunaszerdahelyen. Olyan fiatal vállalkozókat kerestem magam mellé, aki hozzám hasonlóan vágytak a tudásra és az önfejlesztésre. Viszont így csak kevés embernek tudtam segíteni.

Ezért 2016. januárjában egy budapesti konferencián tettem egy fogadalmat, hogy még abban az évben megírom és kiadom a könyvemet. Ezáltal képes leszek több embernek a lelkében felébreszteni a szunnyadó oroszlán erejét. Ugyanis a könyv egy kiváló hatástöbbszöröző. 2016. december 20.-án meg is jelent az első könyvem, A nagy Átalakulás

A legelső blogbejegyzésemben bővebben olvashatsz arról, hogyan készült el a könyvem. Ezért nem is szeretnék itt bővebben írni róla.

Amiről ebben a bejegyzésemben írok, az az eddigi rövid írói pályafutásom legnagyobb élménye, a 2017. március 16.-i könyvbemutatóm. Egy hét telt el azóta, de kicsit még mindig a hatása alatt vagyok. Ezt a napot soha nem fogom elfelejteni. Több, mint százan jöttünk össze a dunaszerdahelyi városi művelődési központban. Ahogy Sándor András barátom, az est házigazdája fogalmazott: "ez egy maratoni és rendhagyó könyvbemutató volt"

Valóban az volt, ugyanis több, mint 2 órás volt, és a maga nemében rendhagyó is. Ugyanis a szokásos könyvbemutatós témák mellett - mint maga a könyv, az indíttatásom, stb. - beraktam egy rövid videót és egy oktatást. Ami nem volt más, mint a könyvem központi eleme - ami az alcímben is megtalálható - az Érzelmi Spirál. Áttudtam adni az energiámat másoknak és éreztem ahogy az oktatás alatt a közönség is felvillanyozódik. Fantasztikus érzés volt.

A bemutató után nagyon sok pozitív visszajelzést kaptam a résztvevőktől. Többen elmondták nekem, hogy belőlem és a könyvemből merítenek inspirációt a saját átalakulásukhoz.

Ezúton szeretném megköszönni és a hálámat kifejezni mindazoknak, akik megtiszteltek a jelenlétükkel ezen a remek napon. Egy különleges élménnyel ajándékoztuk meg egymást. A visszajelzések alapján tudom, hogy jó úton járok és folytatni fogom továbbra is.

Namaste!

Mikóczi Ferenc - ügyvezető, Mikofood Kft., író

A könyvemet, A nagy Átalakulást itt tudod megrendelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyatalakulas.blog.hu/api/trackback/id/tr912357977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása