A nagy ÁTALAKULÁS

Mikóczi Ferenc: Az élet tapasztalatai

2019. szeptember 12. - A nagy ÁTALAKULÁS

Köszöntelek Drága Barátom!

Csütörtökhöz érve újra itt vagyok a jól megszokott időpontban. Frissen, energikusan, feltöltődve, reggel már egy jó kávét is ihattam. Ugyanis a mai nappal ért véget az újabb 10 napos barna rizs kúrám, amelyről egy korábbi videóm már beszéltem. Most pedig megosztom veled, hogy ezúttal milyen tapasztalataim voltak a 10 napos kúra alatt.

Az első dolog, amit megfigyeltem, hogy most nehezebb volt végigcsinálnom, mint korábbi két alkalom. Ennek nem az volt az oka, hogy csak barna rizst ettem és vizet ittam, hanem, hogy sokkal érzékenyebb voltam. Viszont ezalatt az önkontrollt folyamatosan meg tudtam tartani.

Ismét a saját bőrömön tapasztaltam meg, hogy az élethosszig tartó tanulás legfontosabb elemei nem a könyvek, hanganyagok, konferenciák, hanem a saját tapasztalataid, amiket az utad során átélsz. Amikor kijössz a viharból többé már nem leszel az az ember, mint aki bement. Én a viharban elhatároztam, hogy a családom és a vállalkozásom életében az etika lesz a TOP1. Ez az, amiből nem engedek, kerül, amibe kerül.

A másik dolog, amit figyeltem a 10 nap alatt, hogy mi lehet az oka, hogy az emberek érzékenységi szintje különbözik? Ennek az alapja is a gyerekkorban keresendő, a környezetben, ahol nevelkedtünk. Viszont annak is nagy szerepe van az érzékenységben, hogy most hogyan éljük a mindennapjainkat. Ezt te is figyeld meg magadon. Akkor is elvégzed azokat a feladatokat, amik előre visznek az életben, ha lent vagy az Érzelmi Spirálon? Vagy ilyen esetekben inkább halogatod a fontos dolgokat? Én azt vallom, hogy akkor is kutya kötelességünk tennünk a dolgunkat és haladnunk az utunkon, ha éppen rossz passzban vagyunk.

Ami még nagyon fontos dolog, hogy soha nem hasonlítgasd magad másokhoz. Évekkel ezelőtt én is úgy éltem, hogy másokhoz hasonlítottam magam. Ehelyett ma már egy kérdést teszek fel magamnak: "A lehetőségeimhez képest mindent megtettem?". Ajánlom, hogy te is tedd fel magadnak ezt a kérdést, és rá fogsz jönni melyek azok a területek az életedben, ahol halogatsz.

Zárásként hoztam neked egy bölcs gondolatot, amit megfogadva levetheted a halogatás láncait:

"Nem kell nagyszerűnek lenned ahhoz, hogy elkezd. De el kell kezdened, hogy nagyszerű lehess!"

Köszönöm, hogy velem tartottál. Bízom benne, hogy a mai témával is a segítségedre tudtam lenni. Ha tetszett a videóm kérlek iratkozz fel a Youtube csatornámra és küld tovább a barátaidnak, ismerőseidnek. Neked csak egy kattintás, neki a fényt jelentheti egy sötét labirintusban.

Namaste!

Mikóczi Ferenc – író, vállalkozó, mentor

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyatalakulas.blog.hu/api/trackback/id/tr8615068652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása