A nagy ÁTALAKULÁS

Látogatás az ATECHCOMP-nál

2018. szeptember 10. - A nagy ÁTALAKULÁS

Szeptember 7-én, egy napsütéses napon ellátogattam a gútai ATECHCOMP vállalathoz, akik számítógépek felújításával és értékesítésével foglalkoznak. A mai blogomban az ott szerzett élményeimet, felismeréseimet és tapasztalataimat szeretném veled megosztani.

atechcomp.jpg

Kérdezheted, hogy mit is keres egy húsiparban érdekelt vállalkozó egy számítógépekkel foglalkozó cégnél? Erre a kérdésre több jó válasz is létezik, de az első, hogy az ATECHCOMP egyik alapítójának és ügyvezetőjének, Keszeli Ákos barátomnak a meghívására látogattam el Gútára. Egy korábbi bejegyzésemben már említettem, hogy tagja vagyok több Mastermind csoportnak, és az egyik ilyen csapatnak a tagja Ákos. Szóval a pénteki nap egy céglátogatással egybekötött Mastermind találkozó volt. Ákossal néhány éve ismerkedtem meg Budapesten egy PJA rendezvényen. Egy nagyon szerény, csendes felvidéki fiatalember, akinek a sikerei magáért beszélnek.

10 évvel ezelőtt két számítógépes játék kedvelő, ambiciózus fiatal fejéből pattant ki a vállalkozás ötlete. A mára már 30 embernek munkát biztosító vállalkozás fő profilja a használt számítógépek, alkatrészek felújítása, értékesítése és karbantartása. Az általuk forgalomba hozott új és felújított gépekre - igény szerint előre telepített szoftverekkel - egyaránt két év garanciát vállalnak.

2_1.jpg

Az egész napos program során lehetőségem nyílt betekintést nyerni az ATECHCOMP szervezeti felépítésébe, üzletpolitikájába. Ahogy részlegről részlegre jártuk be a céget, észrevettem, hogy a környezettudatosság is jelen van a vállalkozásukban. Ugyanis szelektíven gyűjtik a hulladékot is, akár csak mi. Valamint megismerhettem egy nagyon lelkes csapatot. A szakértelmet, a több éves tapasztalatot és a jó értelemben vett lazaságot ügyesen kombinálva sikerült fokozatos növekedést elérniük. Mi sem bizonyítja jobban, mint a cég jelmondata: "Kedvező árak, 10 év szakmai tapasztalat, rock&roll."

A nap végén én is részesültem egy nagy megtiszteltetésben. Ákosék minden pénteken tartanak egy céges meetinget. Ezt egyébként én is alkalmazom a vállalkozásomban, ugyanis nagyon sokat tud segíteni a fejlődésben, célok kitűzésében és a hibák, hiányosságok, nézeteltérések feltárásában. Ákos és társa Tomi megkértek, hogy a meeting végén tartsak egy rövid motivációs beszédet. Úgy elragadott minket a lendület és a "flow", hogy az 5 perc helyett 15 lett belőle. Büszkeséggel tölt el, hogy ilyen rövid idő alatt is tudtam egy kicsit segíteni.

Mindent egybe véve egy nagyon jó és hasznos napot töltöttünk el az ATECHCOMP-nál. A rövid idő alatt megismertem egy fiatalos lendületes céget, ahol az emberi értékek is a helyén vannak. Emellett még szert tettem új ismeretekre is. Ez is egy Mastermind csapat lényege, a saját tudásunkkal segíteni egymás személyes és vállalkozói fejlődését. Más-más területen dolgozunk, más-más nehézségekkel küzdünk, pont ezért különböző nézőpontból látjuk a dolgokat. Így tudunk olyan hatékony megoldás találni az elakadásokra, amelyre lehet egyedül nem is gondoltunk volna.

3.jpg

Ezúton is szívből köszönöm Keszeli Ákosnak, Angyal Tamásnak és az ATECHCOMP-nak a meghívást és az élményeket, amivel gazdagabban távoztam. Nagyon-nagyon sok sikert kívánok a vállalkozásuk további fejlődéséhez és újabb sikerek eléréséhez. Ezzel az ambícióval, hozzáállással, amivel rendelkeznek azt kívánom nekik, hogy hódítsák meg az egész európai piacot.   

Neked pedig köszönöm, hogy végigolvastad a kis beszámolómat. Ha tetszett a cikkem kérlek bátran küld tovább, ha pedig újabb hasznos tanításokhoz szeretnél jutni látogass el a Facebook oldalamra és iratkozz fel a Youtube csatornámra.

Namaste!

Mikóczi Ferenc – író, vállalkozó, mentor

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyatalakulas.blog.hu/api/trackback/id/tr3714232371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása