A nagy ÁTALAKULÁS

Mikóczi Ferenc: Küzdeni vagy elfutni?

2019. november 21. - A nagy ÁTALAKULÁS

Köszöntelek Drága Barátom!

Eltelt egy újabb hét, én pedig szokásomhoz híven hozom neked az új villámtanítást. A nap kérdése, ami egyben a blogvideóm címe: Küzdeni vagy elfutni? Biztos vagyok benne, hogy minden ember találkozott már ezzel a dilemmával, szembenézzen a problémájával, vagy elfusson. Persze most nem életveszélyes helyzetekre gondolok, például, hogy megtámad egy vadállat.

Amikor egy váratlan helyzet, egy probléma felüti fejét, akkor két út áll előtted: szembenézel vele, vagy elfutsz előle. Viszont mielőtt választasz, állj meg egy pillanatra, csendesítsd le az elmédet, nézd és lásd a teljes képet egészben. Ezzel máris egy lépéssel közelebb kerültél a megoldáshoz.

Az első dolog, amivel találkozni fogsz, az a gyomorszorító érzés, a feszültség. Teljesen normális, hogy az ember minél gyorsabban ki akar szabadulni ebből a kényelmetlen helyzetből. Le akarja rázni magáról ezt a rossz érzést. Ilyenkor mi a legegyszerűbb választás? A futás. De vajon ez a helyes megoldás?

Mielőtt az Átalakulás útjára léptem, én is több esetben ezt az utat választottam. Viszont minden egyes szituáció, amikor "elfutottam", az letört egy darabot az önbizalmamból, önbecsülésemből. Végül megtanultam a leckét, mindig nézzek szembe a problémáimmal. Te is tedd ezt! Tudom, mondani könnyebb, mint megcsinálni.

Amit tanácsoltam, nézd felülről, madártávlatból a kihívást. Csendesítsd le magad és ne az elmédben próbálj választ találni. Ugyanis ebben az esetben csak a múltbéli tapasztalataidra tudsz támaszkodni. Egy rövid ideig teljesen ráfókuszálsz, majd leveszed róla figyelmed és a megoldásra helyezed. Hagyd az energiát szabadon áramolni, hogy a megoldás jöjjön be intuícióként.

Összefoglalva a mai tanításomat, a választás a te kezedben van. Ha elfutsz a problémád elől, azzal a rövidtávon megszabadulsz a stressztől. De garantálom, hogy újra vissza fog térni, méghozzá nagyobb volumenben. Az egyetlen hosszútávú megoldás, ha szembenézel a kihívásokkal. Ha úgy érzed, hogy nincs meg benned a kellő erő, kompetencia, vagy tudás a megoldáshoz, akkor kérj segítséget. Bátran keress meg akár engem is, örömmel állok a rendelkezésedre.

Köszönöm, hogy velem tartottál. Bízom benne, hogy a mai tanításommal is a segítségedre tudtam lenni. Ha tetszett a videóm kérlek iratkozz fel a Youtube csatornámra és küld tovább a barátaidnak, ismerőseidnek. Neked csak egy kattintás, neki a fényt jelentheti egy sötét labirintusban.

Namaste!

Mikóczi Ferenc – író, vállalkozó, mentor

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyatalakulas.blog.hu/api/trackback/id/tr915318012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása