A nagy ÁTALAKULÁS

Amikor az álmok valóra válnak!

2017. január 16. - A nagy ÁTALAKULÁS

2017. január 12.-én nagy megtiszteltetésben volt részem. Budapesten, Pongor-Juhász Attila által megrendezett Évindító Célkitűző Konferencián 500 ember előtt állhattam színpadra.

Mikor 2012-ben elindultam az átalakulás útján, nem gondoltam volna, hogy egyszer ez számomra is megadatik. Attilánál 2014-ben kezdtem el tanulni, akkor már éreztem, hogy én is ott fogok állni majd azon a színpadon. 3 évvel később ez meg is valósult számomra. Ahol beszélhettem magamról, a könyvemről és a céljaimról. 5 évvel ezelőtt mikor a padlón voltam anyagi és lelki téren is, ez elképzelhetetlennek tűnt. Most mégis megvalósult. Tudom, hogy jó úton járok, de még az én átalakulásom sem fejeződött be.

Hatalmas élmény volt számomra, hogy én, egy csallóközi vállalkozó képviselhettem a felvidéki magyar embereket. A közönség soraiban ültek vállalkozók, önfejlesztők, és olyan emberek, akik most indulnak az átalakulás útján.

Köszönettel tartozom a családomnak, a barátaimnak, coaching társaimnak és Attilának, hogy része lehettem ennek a fantasztikus rendezvénynek. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyatalakulas.blog.hu/api/trackback/id/tr4412130131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása