A nagy ÁTALAKULÁS

Mikóczi Ferenc: Család mindenek felett!

2018. december 20. - A nagy ÁTALAKULÁS

Köszöntelek Drága Barátom!

Ismét elröppent egy hét, én pedig hoztam az új, friss videómat. A mai tanításom egy, a szívemhez nagyon közelálló témáról szól. Család mindenek felett! Ez a mi mottónk vagy mondhatjuk úgy is a hitvallásunk és több, mint 25 éve szerepel a szekrényünkön.

Annak idején én magam sem igazán tudtam, hogy miért raktam ki. Viszont pár évvel ezelőtt kaptam erről egy mélyebb megértést. A család mindig is egy kimagasló dolog volt az életemben. Talán azért, mert gyerekkoromban nem éltem mintacsaládban. Amikor megismertem a páromat Ildikót, istenigazából akkor éltem át először, hogy mi is a szeretet, a jóság és elfogadás. Ezeket az érzéseket 20 éves koromig nem tapasztaltam meg. A megismerkedésünk utáni évek boldogságban, hamróniában teltek, egy rózsaszín kis világban.

Viszont sajnos pár év után ez a világ tovaszállt. Szinte minden figyelmemet lekötötte a pénzszerzés, az egzisztencia és a magas életszínvonal megteremtése. Ezek meg is lettek, közben megszületett a két csodálatos gyermekünk, de valami mégis hiányzott. Egy olyan dolog, ami miatt nem volt kerek a történet.

Ekkor következett be az életünkben egy nagy trauma, a lányom Krisztina 13 évesen elszökött otthonról. Az élet, amit addig képzeltem pillanatok alatt szertefoszlott. Amit én a boldogságról és harmóniáról gondoltam köddé vált. Átértékeltem az egész életemet, és ebből a fájdalomból kezdtem újjáépíteni egy minőségi életet. Ehhez viszont szükséges az érettség. Ahogy Shakespeare mondja: "Ripeness is all!" ("Az érettség minden!"). Furának tűnhet, hogy pont karácsony előtt beszélek erről, viszont fontosnak tartottam, hogy ezt most megemlítsem. Nekem ez a rossz élmény kellett ahhoz, hogy felnyíljon a szemem, hogy mit is jelent a család.

Ahogy írtam, sokan vagyunk úgy a kapcsolatunk elején, hogy nem látjuk a valóságot. A felek a legjobbat mutatják magukból, a szerelem elhomályosítja a szemünket, és az ego elnyomja a rossz dolgokat. Idővel viszont észrevesszük a párunkban a kis hibákat, amik eddig nem tűntek fel. Idővel ezek elkezdenek felhalmozódni és szép lassan elhidegülünk a másiktól. Ez a mi kapcsolatunkban is megtörtént. Itt, ezen a ponton jön képbe a Pareto-elv. Kezd el becsülni a párodban azt a 80 százalék jót, és ne a 20 százalék rosszal foglalkozz. Ha még nem tartasz itt a kapcsolatodban, akkor ne kövesd el azt a hibát, amit én.

Ne feledd, az a 20 százalék ott van benned is. Légy hálás, hogy ott van neked, hogy tanulsz tőle, több leszel általa. Akkor nem lesz szükségetek arra, hogy egy párkapcsolati tanácsadó segítsen nektek.

Most már képes vagyok hálával visszagondolni a rossz időkre, sőt még a lányom szökésére is. Ezek nélkül soha nem kezdtem volna el változni, nem léptem volna az Átalakulás útjára. Annyira birtokában tartott az egóm, mindaz, amit magamból kifelé akartam mutatni a világnak. De inkább élek minőségi életet boldog párkapcsolatban, családban, mint boldogtalanul, gazdagon, egy magas életszínvonalon. Ezek kemény szavaknak tűnnek, de azért osztom meg veled, mert a saját tapasztalataimmal akarok neked segíteni. Hálával tartozom az egész családomnak, Ildikónak, Ferikének, Krisztinának, akik megértették velem, hogy miért fontos megállni a jelenben.

Most arra kérlek, egy pillanatra állj meg a résben, és gondolkodj el azon, hogy kik azok a szeretteid, akik nélkül ma nem lennél itt. Minden emberben lásd meg azt a szellemi lényt, aki valójában te vagy.

Köszönöm, hogy ma is velem tartottál. Bízom benne, hogy a mai tanításommal is a segítségedre tudtam lenni. Ha tetszett a videóm kérlek iratkozz fel a Youtube csatornámra és küld tovább a barátaidnak, ismerőseidnek. Neked csak egy kattintás, neki a fényt jelentheti egy sötét labirintusban.

Békés, boldog Karácsonyi ünnepeket kívánok!

Namaste!

Mikóczi Ferenc – író, vállalkozó, mentor

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyatalakulas.blog.hu/api/trackback/id/tr3914482462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása