A nagy ÁTALAKULÁS

Mikóczi Ferenc: Kritikus pont

2018. április 19. - A nagy ÁTALAKULÁS

Drága Barátom,

ismét eljött egy újabb csütörtök, ezért elérkezett az új kis villámtanítás ideje. Ma egy kritikus oktatást hoztam neked a plafon állapotról és a kritikus pontról.

Lehet, hogy még nem halottad ezeket a kifejezéseket, de ne aggódj a végére kitisztul a kép, és minden a helyére kerül. A könnyebb megértés végett, most elmondom neked a saját történetemet, ami ismét 2012-ig nyúlik vissza.

A családi vállalkozásunkkal már több, mint 20 éve vagyunk a piacon. A húsiparban dolgozunk, amit most nem akarok részletesen bemutatni. Ha szeretnéd jobban megismerni a vállalkozásunkat, akkor bátran látogass el a céges blogunkra. Kanyarodjunk vissza ahhoz a bizonyos 2012-es esztendőhöz, amit már említettem.

Ebben az évben nagyon sok minden történt velem, hiszen ekkor indultam el az Átalakulás útján. A vállalkozásunkban pedig elértünk egy szintet, amit már nem tudtunk áttörni. Az összes addig megszerzett tudásom, a felhalmozott tapasztalatom addig a pontig vitte el a céget és ott megrekedtünk. Ezt hívják plafon állapotnak.

Be kellett látnom, hogy a kis vállalkozásunkban én vagyok a szűk keresztmetszet. Tehát, ha én nem fejlesztem magamat, akkor nem fogjuk tudni áttörni ezt az állapotot. Elhiheted nekem, hogy ez a felismerés letört egy darabot az eddigi egomból.

Tudtam, hogy mik az erősségeim és beláttam, hogy mik azok a gyengeségeim, amiket muszáj fejlesztenem. Így hát szépen fogtam magam és kiléptem a kényelmi zónámból. Kisebb keresgélés után Budapesten találtam rá a szükséges tudásra és 40 évesen visszaültem az iskolapadba.

Ami a lényeg, hogy ez egy nagyon jó döntésnek bizonyult. Új tudást szereztem meg, új nézőpontokhoz jutottam, ami után sokkal könnyebb volt döntéseket hozni. Ez a fejlődés titka, meghozni a kényelmetlen döntéseket és kilépni a komfort zónából. Ez azért tűnik először kényelmetlennek, mert nem tudjuk, hogy ott mi vár ránk, mert az a világ a radarképernyőn kívül van.

A plafon állapot után most térjünk át arra a bizonyos kritikus pontra. Ez egy olyan része az életednek, ami folyamatosan ismétlődik. Mégpedig azért, mert nem zártad le, nem tisztítottad le a képet. Az élet folyamatosan újra és újra eléd dobja, de már nagyobb volumenben.

Vizsgáld meg, hogy a te életedben hol vannak ezek a kritikus pontok. Ez lehet a vállalkozásodban, de akár a párkapcsolatodban is. Azon a területen pedig muszáj változtatni, ha eredményt akarsz elérni. Így energia szabadul fel, ami továbblök téged az utadon.

Amit most fogok írni, azt jól vésd be a tudatodba, nem a legerősebb és a legokosabb fog "életben maradni", hanem az, aki hajlandó változni. Kérlek gondolkozz el azon, hogy a saját életedben neked most hol van elakadásod. Majd tedd fel a kérdést, hogy: "Mindent megtettem?". Ha őszintén úgy érzed, hogy minden tőled telhetőt megtettél, akkor lehet csak felnagyít vagy nem a valós képet arról a területről.

Ha pedig még nem tettél meg mindent, akkor ne felejtsd el, hogy az életben nincs stagnálás. Valami vagy emelkedik vagy csökken. Ezért légy mindig rugalmas.

Ennyi fért bele a mai villámoktatásba. Köszönöm, hogy velem tartottál és ha tetszett a tanításom kérlek bátran küld tovább. Neked csak egy kattintás, barátaidnak, ismerőseidnek sokkal többet adhat. 

Namaste!

 

Mikóczi Ferenc - író, vállalkozó, coach

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyatalakulas.blog.hu/api/trackback/id/tr1713848962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása