A nagy ÁTALAKULÁS

Mikóczi Ferenc: Az őszinteség szintjei

2017. szeptember 07. - A nagy ÁTALAKULÁS

Az őszinteségről csak őszintén! :-)

Belegondoltál már abba, hogy miért fontos őszintének lenni?

És miért nem tartjuk olyan nagy bűnnek a füllentést?

Az emberi értelemnek van egy óriási hibája, sokszor túlértékeli önmagát. Minden ebből ered, többnek akarunk látszani, mint akik valójában vagyunk. Egy korábbi tanításomban már beszéltem az értelemről

Évekkel ezelőtt, mielőtt elindultam az Átalakulásom útján én is elkövettem ezt a hibát. Többet mutattam kifelé, miközben azt gondoltam magamról, hogy őszinte vagyok. Nagy ritkán még manapság is belefutok ebbe a hibába. A "betyárbecsületem" már abban az időben is megvolt és bárkinek a szemébe mondtam a véleményem félelem nélkül. Akkor úgy hittem, hogy ha ezen a területen őszinte vagyok és egy másikon kicsit füllentek az még belefér. Biztos vagyok benne, hogy ilyen eset a te életedben is történt már.

De mikor elkezdtem foglalkozni az önfejlesztéssel, éreztem, hogy nem vagyok teljesen őszinte, mert nem volt meg a belső nyugalmam, a belső békém. Azt tapasztaltam, hogy a hazugság mögött mindig félelem és szenvedés van.

Annak érdekében, hogy könnyebben megértsd miről is szól a tanításom, ismét felrajzoltam neked egy grafikont, amin az őszinteség szintjeit tüntettem fel. A függőleges tengelyen láthatod a szinteket. Gondolom senki sem nulláról indul, hiszen valamilyen szinten, alapból mindenki őszinte. A legmagasabb ponton pedig a százas van. Mikor eléred ezt a szintet, akkor elmondhatod magadról, hogy teljesen őszinte vagy és megszűnik a félelem.

Most pedig kérlek lődd be magad, hogy hol állsz ezen a skálán. És tudod, csak őszintén. Ha ez megvan, már kapsz egy tisztább képet magadról és mindig ehhez a kiinduló ponthoz mérjed a további fejlődésedet. A legfontosabb, hogy grafikon mindig felfelé menjen!

Köszönöm, hogy megnézted a tanításom. Ha tetszett kérlek küld tovább, neked csak egy kattintás, de másnak sokkal többet jelenthet.

Namaste!

 

Mikóczi Ferenc - író, vállalkozó, coach

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyatalakulas.blog.hu/api/trackback/id/tr1912809586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása