A nagy ÁTALAKULÁS

Mikóczi Ferenc: Ne higgy el mindent!

2019. június 06. - A nagy ÁTALAKULÁS

Köszöntelek Drága Barátom!

Elérkeztünk Szent Iván havának hatodik napjához, ami azt jelenti, hogy hozom neked a friss ropogós villámtanításomat. Előre szólok, hogy ne higgy el mindent, amit látsz és hallasz! Miért is mondom ezt?

Az életben rengeteg esetben nem úgy vannak a dolgok, ahogy mi azt érzékeljük. Akár egy bűvészmutatvány esetében. A mai világban a világhálón már mindenki számára elérhető a sok információ, a tudás különböző területekről. Viszont honnan lehetünk biztosak abban, hogy ezek megbízható forrásból származnak? Hol lehet fellelni a valódi hasznos tudást, ami segít nekünk, hogy egy jobb, boldogabb életet éljünk?

Ahogy írtam, nekem se higgy el mindent, mert én a saját tapasztaltaimat osztom meg veled, amiket én átéltem. Arra kérlek, hogy hallgasd meg és szűrd át a saját képernyődön keresztül. Viszont amit hallasz, azt nem az analitikus elmédből próbált értelmezni, mert az tévútra fog vinni. Az érzéseidet figyeld, mi az, ami megérint, ami érzelmeket vált ki belőled, mert azzal neked dolgod van.

Pár mondatban kitérnék a vallásokra és egyházakra is, amik úgyszint kapcsolódnak a mai tanításom témájához. Én katolikus neveltetésben részesültem, igaz évente csak 2-3 alkalommal jártam templomban. Azt viszont éreztem, hogy létezik egy felsőbb hatalom, amit nevezhetünk Istennek, Univerzumnak vagy Buddhának. A számát is nehéz megmondani mennyi vallás van ma a világon.

Leggyakrabban az ember lelki megnyugvást keres és ezért kezd el tanokat, eszméket követni. Ez a pozitív oldal. Ámde szinte minden esetben képbe kerül az egyház és vele együtt az anyagi rész. Akár több száz évet is visszaugorhatunk az időben, azt fogjuk látni, hogy a vagyonszerzés, a kapzsiság szinte mindig felüti a fejét.

Ha megfogadsz tőlem egy tanácsot, akkor mindig a Belső Tanítódra hallgass, amiről részletesen írok A nagy Átalakulás című könyvemben is. Az összes tudás, amire szükségünk van, az valójában meg van bennünk. Csak sajnos mi eltávolodtunk önmagunktól és most újra vissza kell találnunk az ősi forráshoz.

Tehát, ha kapsz egy új információt, akkor hallgasd meg, majd nézd meg, hogy összhangban van-e a saját tapasztalataiddal, az intuícióddal és a Belső Tanítód szavával. Ha igen, akkor fogadd el a sajátodnak.

Köszönöm, hogy velem tartottál. Bízom benne, hogy a mai témával is a segítségedre tudtam lenni. Ha tetszett a videóm kérlek iratkozz fel a Youtube csatornámra és küld tovább a barátaidnak, ismerőseidnek. Neked csak egy kattintás, neki a fényt jelentheti egy sötét labirintusban.

Namaste!

Mikóczi Ferenc – író, vállalkozó, mentor

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyatalakulas.blog.hu/api/trackback/id/tr8814881426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása