A nagy ÁTALAKULÁS

Miért pont Nagy Átalakulás?

2017. december 06. - A nagy ÁTALAKULÁS

miert_pont.jpg

Sok kérdést kaptam azzal kapcsolatban, hogy miért pont A nagy Átalakulás lett a könyvem címe. Tehát, hogy mit takar maga szó és honnan jött. Örülök, hogy ilyen sokan érdeklődtök, ezért most megosztom mindenkivel a cím eredetét.

Biztosan nem mondok azzal újat, hogy mekkora jelentősége van egy könyv címének. Hiszen a borító és a cím az, amivel az olvasó először találkozik. Ha ezek közül egyik sem fogja meg, akkor magától nem fogja a polcról leemelni. Fontos, hogy felkeltse az érdeklődést.

A másik szempont, amit semmiképp sem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy szorosan kapcsolódjon a könyv mondanivalójához. Adhatsz egy "szenzációhajhász" címet, ha köszönő viszonyban sincs a leírtakkal. Számomra ez olyan lenne, mint azok a cikkek, amelyekre drámai módon akarják felhívni a figyelmet és tulajdonképpen megvezetik az olvasót.

Ezért, mikor kerestem a könyvem címét, azt akartam, hogy figyelemfelkeltő legyen, de egyben tükrözze azt, amit leírok. Azt, amit át akarod adni az olvasómnak. Egy könyvem akartam 3 stílust, mint az önfejlesztés, a motiváció, az életrajz összekovácsolni. Ezen szempontok miatt, nem is volt annyira egyszerű a tökéletes cím megtalálása. 

Tehát, mikor elkezdtem az írást, még nem tudtam, hogy végül milyen cím alatt fog megjelenni. A munka a_nagy_atalakulas_3d_1.jpgfolyamán több név is megfordult a fejemben, amiket szépen fel is írtam. Ilyenek voltak a "Félidőben", "Hogyan értettem meg", "Nincs titok" és még sok egyéb. De, ahogy haladtam az írással, azt éreztem, hogy ezek nem tükrözik kellőképpen az egész könyv tartalmát. Inkább csak egy-egy fejezetre vonatkozóan.

5-6 címmel készítettünk kezdetleges borítóterveket is a kollégámmal. Ahogy néztem a lapokat, volt köztük egy cím, amin hirtelen megakadt a szemem: Nagy Átalakulás. Megragadta a figyelmem és gyakorlatilag megszólított. Szinte tökéletes volt, hiszen a könyvemben pont ezt írom le. A saját életemen keresztül mutatom be egy ember külső és belső átváltozását. Azt, hogyan értettem meg a dolgokat, honnan indultam, hova jutottam és merre haladok tovább.

Miután már tudtam, hogy mi lesz a címe, a munka is felgyorsult. Egyrészt, mert megvolt a vezérmotívum, másfelől, mert kezdtem kifutni az időből. Ugyanis PJA Célkitűző rendezvényén, 500 ember előtt megfogadtam, hogy 2016-ban megjelenik az első könyvem. De nem aggódtam, mert tudtam, hogy időben elkészülök. Pedig 2016. december 1-én még csak a fejezetek 3/4 volt kész. Arról nem is beszélve, hogy még hiányzott a borító és kiadóm sem volt. Végül egy hét alatt megcsináltuk, ami normál esetben minimum egy hónapos munka. Egyébként a blogom első bejegyzését pont erről írtam.

2016. december 20-án a kezembe fogtam az első példányt A nagy Átalakulásból. Leírhatatlan érzés volt, hogy a megélt tapasztalataim, a tudás, ami bennem van és a céljaim fizikailag testet öltöttek egy könyv formájában. Mert A nagy Átalakulás több céllal született meg. Először is a saját példámmal akartam segíteni az embereknek, motivációt adni, hogy mindig fel lehet állni. A második, hogy a könyv eladásából származó teljes bevételt a Vulkán - tehetséggondozó társuláson keresztül a fiatalok támogatására, oktatására fordítom.

tabor_1.jpg

Talán a sors intézte így, de december 20-a ebben az évben is fontos dátum lesz a Vulkán Társulás és az én életemben is. Sőt, túlzás nélkül állíthatom, akár a te életedben is fordulópont lehet. Ehhez csak annyit kell tenned, hogy regisztrálsz és részt veszel a "Félsz vagy Élsz?" motivációs előadásomon, aminek a teljes bevételét szintén a fiatalok oktatására fordítjuk. Arról nem is beszélve hogy a részvételeddel támogatod a csallóközi fiatalokat, választ kapsz azokra a kérdésekre, amelyek miatt nem érzed jól magad. Mindarra, ami miatt frusztrált és ideges vagy. 

Bízom benne, hogy találkozunk 2017. december 20-án a dunaszerdahelyi Hotel Thermában és te is elindulsz a saját Átalakulásod útján és végre azt az életet fogod élni, amit megálmodtál magadnak! Ahol megismerhetsz egy olyan pozitív, motiváló társaságot, amilyet, lehet eddig Csallóközben el sem tudtál képzelni. Ne szalaszd el a lehetőséget!

Namaste!

Mikóczi Ferenc - író, vállalkozó, mentor

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyatalakulas.blog.hu/api/trackback/id/tr5113450277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása