A nagy ÁTALAKULÁS

Mikóczi Ferenc: A radarképernyőn kívül

2017. október 05. - A nagy ÁTALAKULÁS

Az előző három videóm mondhatni rendhagyó volt, hiszen nem a megszokott villámtanításokat láthattad. Foglalkoztam a gyermekneveléssel, az értékesítéssel, és bepillantást nyerhettél a II. Élményfutás Csapatban programunk előadásába.

Úgy érzem mindhárom videóban kaptál tőlem nagyon hasznos tanácsokat, amik segítik a fejlődésed. Ezen a héten visszatérünk a megszokott mederbe, a radarképernyőre, egész pontosan a radarképernyőn kívülre.

Elsőre számodra is különös lehet, hogy kerül képbe a radarképernyő. Én 2014-ben hallottam először a "radarképernyőn kívül" kifejezést, mégpedig Kevin Trudeau (KT): "A te kívánságod a te parancsod" című hanganyagában. Persze maga a radar nem volt számomra ismeretlen, ugyanis a katonaéveimet egy titkos radarállomáson töltöttem. Folyamatosan pásztáztuk az eget, a repülőgépek útvonalát követve. Miközben hallgattam a hanganyagot rengeteg dologban magamra ismertem. Már az Átalakulásom előtt is ösztönösen csináltam azokat a dolgokat, amit Kevintől hallottam. Ezért éreztem hitelesnek a tanításait, mert én ezt már működtettem a való életben.

Ahogy folyamatosan hallgattam a hanganyagokat elkezdtem magam vizsgálni, hogy néhány dolgot miért tudok ösztönösen jól működtetni az életemben. Míg rájöttem, hogy egész eddig én láttam a radarképernyőn kívüli világot is. Ugyanis legtöbbször csak azt vesszük észre, ami a radarképernyőnkön belül van. Akárcsak a katonai felderítők vagy a pilóták. 

Leegyszerűsítve, amit a radaron látunk azt fogadjuk el valóságnak és amit nem látunk abban kételkedünk. És ez az oka annak, - amiről már egy korábbi videómban beszéltem - hogy mindig a "Hogyan?"-nal és nem a "Miért?"-tel foglalkozunk. A leggyakoribb hiba, hogy a célunk helyett inkább azon aggódunk, hogy hogyan fogunk oda eljutni. Előre eltervezünk egy utat, de az esetek többségében nem pontosan úgy jutunk el a célig, ahogy azt elterveztük.

Mondhatod, hogy: "Csak abban hiszek, amit látok!". De akkor kérlek egy verőfényes napon nézz fel az égre és keresd a Holdat. Nem fogod látni, de tudod, hogy ott van. Ezzel az egyszerű hasonlattal szeretnélek rávezetni, hogy ne csak az orrodig láss. Használd a képzelőerőd, mert, ha elhanyagolod erőtlenné válik.

Ha nincs meg a nagy "Miért?"-ted, akkor az utadba került lehetőségek közül nem tudsz választani, nem tudsz azonnal dönteni, inkább elodázod. De, amikor a jelenben vagy és hallod a "Belső Tanítód" hangját akkor tudsz jól dönteni, anélkül, hogy a képernyőn kívülre látnál.

Hiszen senki nem tudja előre mi fog vele történni és az igazi felismerés mindig belülről jön. Ezért nem tud helyetted más meghozni fontos döntéseket és te sem tudsz másokat erővel megváltoztatni. Az utam elején én is elkövettem ezt a hibát, erőből próbáltam másoknak segíteni. 

Röviden összefoglalva ne aggódj olyan dolgok miatt, amik még nem történtek meg. Csak a célodra, a "Miért?"-re fókuszálj, mindig lépésről lépésre haladj és akkor fogsz tudni dönteni, képes leszel váltani és változtatni.

Bízom benne, hogy ismét hozzá tudtam tenni a fejlődésedhez és, ha szeretnél mélyebb betekintést kapni a radarképernyőn kívüli világra, akkor látogasd meg Dósa Szilárd barátom weboldalát.   

Köszönöm, hogy velem tartottál és ha tetszett a tanításom kérlek bátran küld tovább. Neked csak egy kattintás, barátaidnak, ismerőseidnek sokkal többet adhat. 

Namaste!

 

Mikóczi Ferenc - író, vállalkozó, coach

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyatalakulas.blog.hu/api/trackback/id/tr9312930177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása