A nagy ÁTALAKULÁS

Mikóczi Ferenc: Ki irányítja az életed?

2017. szeptember 28. - A nagy ÁTALAKULÁS

Be kell, hogy valljam, hogy az utóbbi egy évben az oktatás, tanítás a szenvedélyemmé vált. 2015-ben tartottam az első oktatásomat csallóközi vállalkozók kis csoportjának. Azóta is havi rendszerességgel összejövünk egy MasterMind találkozó keretein belül. Több alkalommal már Magyarországra is hívtak, hogy tartsak előadást. Minden alkalommal felnőtt vállalkozóknak és önfejlesztők előtt léptem fel.

Viszont 2016. március 22-én abban a megtiszteltetésben részesültem, hogy az egyik nagymegyeri középiskolában tarthattam előadást 15-18 éves fiataloknak. Ez volt az első eset, hogy nem felnőttek hallgattak. Nagy kihívás volt számomra, de nagyon szeretem az ilyen szituációkat, mert így tudsz fejlődni.

Sokat készültem, minden eshetőséget megvizsgáltam, hogyan tudom az ő nyelvezetükön átadni nekik a tudást. Röviden összefoglalva, nagyszerű élmény volt. Aki tanítással foglalkozik tudja, hogy gyerekeket teljesen máshogy kell tanítani, mint a felnőtteket. Meglátásom szerint a kulcs az első 10 perc. Ha ezalatt az idő alatt nem tudom felkelteni az érdeklődésüket, nem tudod megérinteni az elméjüket, akkor nem fog figyelni és az egész nem ér semmit. A fiatalokkal együtt én is sokat tanultam a 90 perc alatt, mert még és is szerzem a tapasztalatokat. Nem beszélve a rengeteg pozitív visszajelzésről amit kaptam a diákoktól és a tanároktól. 

Eddig több bejegyzésemben és tanításomban beszéltem a Vulkán-tehetséggondozó társulásról, a céljainkról, küldetésünkről. A júliusi II. Életmód Táborunkban ismét lehetőségem nyílt gyerekeknek oktatást tartani. Az iskolai előadásomhoz képest az a tábori közönségem összetétel 10-18 éves korosztály volt. 

A három nap alatt két előadást tartottam, az első az őszinteségről szólt, ami nagyszerű alapot adott a tábor további részére. Néha már olyan érzés töltött el, mintha nem is gyerekek ülnének körülöttünk, hanem bölcs felnőttek.

Az e heti videóm most szombaton készült a II. Élményfutás Csapatban programunkon. A téma az önfejlesztés volt, mert a meglátásom szerint nem lehet elég korán elkezdeni. A saját példámból tudom, hogy sosem késő, de minél előbb kezded, annál hamarabb jön az eredménye is. 

Ezúttal is különleges videóval készültem neked és a benne elhangzottak neked is sokat adhatnak, ha figyelmesen hallgatod. Van egy kedvenc mondásom, amely William Shakespeare-től származik: "Az érettség minden!".

És, hogy tudsz egyre érettebbé válni? Úgy, hogy fejleszted magad, napról napra, hétről-hétre, hónapról-hónapra. Így tudsz egyre értékesebb emberré válni. Leásol mélyen a lelked rejtekébe, megismered és elfogadod önmagad. Ezután a felismeréseid által leépíted a rossz paradigmáidat és beindul nálad is az Átalakulás.

Köszönöm, hogy velem tartottál és ha tetszett a tanításom kérlek küld tovább, neked csak egy kattintás, de barátaidnak, ismerőseidnek sokkal adhat.

Namaste!

Mikóczi Ferenc - író, vállalkozó, coach 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyatalakulas.blog.hu/api/trackback/id/tr8812908946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása