A nagy ÁTALAKULÁS

Mikóczi Ferenc: Légy önmagad!

2017. augusztus 10. - A nagy ÁTALAKULÁS

Ezen a héten egy különleges videóval készültem neked. Most nem egy villámtanítást, hanem egy igazi motivációt kapsz tőlem

Te a saját életedet éled?

Vagy inkább beállsz a sorba és vonulsz a csordával?

Ha boldog akarsz lenni, akkor győzd le a félelmeid és merj lépni! Nem mondom, hogy könnyű lesz, lesznek akadályok, buktatók és nehézségek. Lehet először fájni fog, - órákig, napokig, hetekig -  de el fog múlni. Ezt garantálom! 

Gondolhatod, hogy: "mondani könnyű".  De amit mondok neked, azt mind úgy teszem, hogy én magam is megtettem. Leküzdöttem a félelmeimet, elhagytam a komfort zónámat, mert volt egy célom, hogy milyen életre vágyom.

Nem térítettek le az akadályok az utamról, mert tudtam, hogyha megteszem megbánom. Mert, amit szívből teszel az mindig helyes, az miatt soha ne legyen bűntudatod. 

Ugyanis a legtöbben úgy élünk, mintha soha nem halnánk meg és végül úgy halunk meg, hogy soha nem éltünk igazán.

Ha tetszett a videóm, kérlek küld tovább. Neked csak egy kattintás, de barátaidnak, ismerőseidnek sokat segíthet.

Namaste!

Mikóczi Ferenc- író, vállalkozó, coach

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyatalakulas.blog.hu/api/trackback/id/tr4512720048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása