A nagy ÁTALAKULÁS

Mikóczi Ferenc - Értelem vagy érzelem?

2017. július 20. - A nagy ÁTALAKULÁS

A múlt héten véget ért a 8 részes sorozatom, de mint ígértem neked, ezután sem hagylak magadra, továbbra is fogom a kezed.

Viszont most már bővebben, mélyebben beleásunk a különböző tematikákba. Ebből kifolyólag a mostani videómban már egy hosszabb tanítást adok neked.

Kezdjük az alapokkal, azzal, hogy hol töltesz több időt, a szívedben vagy az elmédben? Mint eddig is, most is olyan dolgokat mondok el neked, amiket én magam a saját bőrömön tapasztaltam meg. De kérlek ne végy mindent szentírásnak, mert még én is az Átalakulásom útján vagyok. 

Én nagyon sokáig csak az elmémben éltem, a pénz volt számomra a legfontosabb és persze az egóm. Haladtam az élet rögös útján, miközben átsiklottam a fontos dolgok felett. Nem vettem észre azokat a dolgokat, amik az élet értelmét adják. Egészen addig, amíg nem jöttek az egyre nagyobb bukkanók, akadályok, drámák az életemben.

Fokozatosan elkezdtem lassítani és felismertem, hogy az élet többről szól. Ebből kifolyólag visszatértem a "szívembe" és az értelem helyett az érzelem került a középpontba. Lehet ez most nagyon elvontnak tűnik, de ha megtapasztalod, egyet fogsz velem érteni. 

Arra koncentráltam, hogy jól érezzem magam, csak a boldogság számított. De ennek is megvan az árny oldala. Szép lassan kicsúszott a lábam alól a talaj, és a vállalkozásom kezdett hanyatlani. Nem szépítem, kis híján tönkrementem anyagilag. Ekkor értettem meg, hogy nem lehet csak az egyik végletben élni.

Szükség van az érzelemre és az értelemre, együtt, összhangban, barátságban. Mint két testvér, akik más-más úton, de egy közös cél felé haladnak. A szív, az érzelem kapcsolatban van egy magasabb intelligenciával, a szíved sosem téved és mindig jó döntést hoz. De, ha csak e szerint élünk, és túlzottan elmegyünk a spirituális irányba, akkor még mindig az ego irányít. Nagyon vékony a határvonal, hogy az ember valóban a szívében él vagy a sok tudás miatt kap egy új rálátást saját magára, ami miatt többre tartja magát másoknál. Mert az utóbbi az még mindig az ego. 

Tehát találd meg az arany középutat. Ahelyett, hogy ingázol a két véglet között, teremts összhangot a szíved és az elméd vagyis az érzelem és értelem között. Halkítsd le a kisördögöt a fejedben és erősítsd fel az angyalka hangját a lelkedben.

Köszönöm, hogy megnézted a legújabb tanításom, és amennyiben tetszett, kérlek küld tovább barátaidnak, ismerőseidnek. Neked csak egy kattintás, de lehet másnak sokkal többet fog jelenteni.

Namaste!

 

Mikóczi Ferenc -író, vállalkozó, coach 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyatalakulas.blog.hu/api/trackback/id/tr9112676151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása